środa, 2 grudnia 2015

Laminine, a nasze nerki

Witam serdecznie wszystkich i chciałam się podzielić z Wami moją przygodą z LAMININE:
Chciałabym w kilku zdaniach opisać skuteczność działania LAMININE na przykładzie mojego męża.
Od lutego 2014 zaczął odczuwać dolegliwości z oddawaniem moczu .
Zgłosił się do lekarza, dostał nospe rozkurczowo, furaginę, pił dużo wywaru z pietruszki i tak to utrzymywało się do września 2014 roku.
12 września dostał ataku boleści z powodu całkowitego zatrzymania się moczu.
Natychmiast zgłosiliśmy się do przychodni urologicznej, gdzie go zacewnikowano. Zeszło 2,5 L moczu i musiał czekać na miejsce w szpitalu do 18 września.
W tym czasie ja zakupiłam Mały Pakiet LAMININE i podawałam 3 x 1 kaps. już od chwili zgłoszenia się do urologa . Do szpitala mąż zgłosił się 18 września i przebywał w nim do 22 września. W czasie pobytu męża w szpitalu ja dokupiłam Laminine i brał 3 x 3 kaps. Laminine plus 1 kaps Laminine Omege .
W szpitalu leczono go tylko zachowawczo, nie zgodził się na biopsje i inne leczenie szpitalne .
22 września wyszedł ze szpitala z wynikami: PSA-134.4, mocznik 45 mg/dl ,kreatynina 1.71 mg/dl.
Brał dalej 3x3 kaps Laminine plus 1 kaps Laminine Omege.
W dniu 13 października powtórzyliśmy badania , które wskazywały bardzo dobra poprawę stanu zdrowia i tak współczynnik gruczołu krokowego PSA -13.87,mocznik-25,1 , kreatynina -1,10 .Następne wyniki zrobiliśmy 29 stycznia 2015r i współczynnik PSA wynosił 5.78 .
Od tej chwili bierze już 2x1 kaps Laminine plus 1 kaps Laminine Omege zapobiegawczo do dziś.
Czuje się dobrze, a przy okazji poprawił mu się wzrok , bardzo dużo złagodniały żylaki na obu nogach , stal się żywszy, nabrał sil, poprawił się koloryt skory i jej jędrność /ma 62 lata/
Tu chce złożyć największe podziękowania dla FIRMY LPGN , ze nie zaprzepaściła tak cudownego wynalazku dla ludzi, oraz wspaniałym ludziom współpracującym z FIRMA LPGN, którzy mi to zaproponowali .
Życzę wszystkim osobom nawet w najgorszych przypadkach chorobowych, aby na ich drodze stanęli ludzie z tak cudownym preparatem, jakim jest LAMININE FIRMY LPGN .
Maria



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz